
abeceda
predmet: čítanie
|
 |
|

abeceda - usporiadanie písmen
predmet: slovenský jazyk
ročník: 1,2 |
 |
Pospájaním písmen v správnom poradí podľa abecedy dostanú deti obrázok. |

čo sem nepatrí
predmet: čítanie,slovenský jazyk
ročník: 1,2 |
 |
Deti majú z množiny obrázkov označiť ten, ktorý sa k ostatným nehodí. Kľúč - slová na obrázkoch sa okrem jedného začínajú na rovnaké písmeno. |

Banská Štiavnica
predmet: vlastiveda
|
 |
Banská Štiavnica
Prechádzka po Kremnici
Slovensko – srdce Európy |

pexeso, písmenká
predmet: čítanie,slovenský jazyk,anglický jazyk
ročník: 1,2,3,4 |
 |
Sieťová verzia hry Pexeso s obrázkami písmen abecedy. Na jednej kartičke z páru je písmenko, na druhej je obrázok, ktorý sa na dané písmenko začína, napr B - bubon.
Okrem slovesnkej verzie je dostupná aj anglická, vtedy tvorí dvojicu písmenko a obrázok, ktorého názov v angličtine sa začína na dané písmenko, napr. K - key. |

noty a písmenká
predmet: hudobná výchova
ročník: 2,3,4 |
 |
Deti majú pomocou nôt zapísať melódiu, ktorá je zadaná postupnosťou písmen. Melódiu zapisujú ukladaní (ťahaním) nôt do notovej osnovy. |

symetrické obrázky
predmet: matematika
|
 |
Prostredie na vytváranie symetrických obrázkov. Deti ukladajú do štvorcovej siete malé dieliky: štvorčeky, kruhy a trojuholníky.
V jednom režime majú zadanú časť obrázka a ich úlohou je doplniť ho tak, aby bol symetrický podľa danej osi (napr. je tam horná polovica písmenka E, alebo ľavá polovica písmenka A).
V druhom režime si môžu vytvárať obrázky aké chcú, pričom pri vložení akéhokoľvek dielika do siete sa pridá do siete aj iný dielik tak, aby bol obrázok stále symetrický podľa zvolenej osi.
Využívajú sa len vodorovná alebo zvislá os, prípadne obe súčasne. |

Keramika z papiera - váza
predmet: výtvarná výchova
|
 |
Návod na vytvorenie papierovej vázy. |

abeceda
predmet: slovenský jazyk,výtvarná výchova
ročník: 1,2,3,4 |
 |
|

napísali ste
|
 |
Žiaci 1.A triedy zo ZŠ a MŠ v Báhoni a p. uč. Mgr A. Hrušovská nám poslali vymaľované písmenká abecedy (môžete ich vidieť aj v pexese). |