
Euro
predmet: čítanie,matematika
ročník: 2,3,4 |
 |
|

Aktivity s euromincami
predmet: matematika
ročník: 2,3,4 |
 |
V prvej aktivite deti triedia jednotlivé euromince a centy. V aktivite môžme zvoliť náročnosť, pri ťažšej náročnosti sú niektoré mince zobrazené rubovou stranou.
V druhej aktivite tvoria páry kartičiek s mincami tak, aby na oboch kartičkách v páre bola rovnaká suma. Napr. spoja kartičku s dvoma 10 centovými mincami s kartičkou s jednou 20 centovou mincou. Čím vyššia náročnosť, tým viac mincí sa nachádza na jednej kartičke. |

Aktivity s euromincami
predmet: matematika
ročník: 2,3,4 |
 |
V prvej aktivite je úlohou porovnať hodnotu dvoch skupín euromincí - zistiť, kde je viac. V druhej aktivite treba zaplatiť danú sumu pomocou daných mincí, pričom je k dispozícii "rozmieňadlo" mincí. V poslednej aktivite je úlohou sčítať dve sumy v eurách. |

Spišský hrad
predmet: vlastiveda
ročník: 2,3,4 |
 |
Spišský hrad |

Aktivity s euromincami
predmet: matematika
ročník: 2,3,4 |
 |
V prvej aktivite treba usporiadať dané euromince od mince s najväčšou hodnotu po mincu s najmenšou hodnotou. V druhej aktivite treba hšadať páry kartičiek, na ktorých je rovnaká suma v eurominciach. |

Ruže z lístia
predmet: pracovné vyučovanie
ročník: 3,4 |
 |
Návod na vytvorenie ruží z lístia. |

Euro
predmet: výtvarná výchova
ročník: 1,2,3,4 |
 |
|

Skupinové práce k téme Euro
|
 |
Žiaci II.A zo ZŠ s MŠ na ulici 1. mája v Báhoni a tiež deti z II.B zo ZŠ s MŠ Lúky vo Vrábloch nám zaslali svoje skupinové práce na tému Euro. |